bikanakadar:

atildi mi bilmiyorum ama baya iyi ya hajahsha

bikanakadar:

atildi mi bilmiyorum ama baya iyi ya hajahsha

yavdemeyebayilanblog:

AMANIN BIDIK MENÜLER


En iyi Gif Paylaşımları için Gifturkey.tumblr.com Takip Et.

En iyi Gif Paylaşımları için Gifturkey.tumblr.com Takip Et.

iskeleyeyaslanirdenizler:

"kilo mu aldın sen?"

iskeleyeyaslanirdenizler:

"kilo mu aldın sen?"

pembemsikartaneleri:

cabukdeyvidgelmeden:

paranoyakinsan:

dovmeisteyenkiz:

ihavebiglips:

adimtabikimargadegil:

mertaliiakcaness:

muzlugazoz:

Bu yazıyı bir erkek olarak yazıyorumSadece anlamaya çalışıyorum.Nüfusunun büyük çoğunluğunun müslüman olduğu bir ülkede dünyaya geldinErkek çocukları “siktir lan versene topumu” derkenSen “şştt ayıp açma bakayım eteğini” diye uyarıldınSınıfta bunaldığında biraz kaykılayım dedinKarşı sırada eteklerinin altını nişan almış bir erkek bakışı görüp hemen oturuşunu düzelttinÇıktığın çocukla olay cinselliğe geldiğinde “acaba zevkli olacak mı?”Sorusundan çok “acaba elalem ne der?” diye düşündünİşte tam o sırada düğmelerini açmaya çalışan çocuk da “kızım uğraştırma ya nolur”Diye düşünüyordu ve zevkten başka inan hiçbirşey düşünmüyorduSen topluma kitlendiğin sırada o senin kokunla sarhoş olmakla meşguldüSenin gözünün önüne tanıdıklarının yüzleri gelirkenO biri bile görse vazgeçmeyecek kadar heyecanlıydıSenin sonraki ilişkilerinde daha önce sevişip sevişmediğini merak edenVe belki de bu konuya giren erkekler olduSağdan soldan dedikodu yapılmasından korktunBirisinin sünneti bile davul zurna düğünlerle kutlanırkenSenin ilk adet görmen utanılacak pis birşey gibi kafana işlendiSenin bir tek suçun vardı, kadın olmakBunu sana söylemeye utanıyorlar, cennet anaların ayağı altında diye zırvalıyorlarHalbuki sana layık gördükleri sosyal ahlak bu anlattıklarım gibiSenin halbuki en güzel halin, en özgür halin. Bunu öğrenemedilerPardon, ben bir erkek olarak konuştumAslında söz senin … … !Alıntıdır

Ben yorumu reblogladim.

helal olsun

Daha önce gördüğüm hiçbir metin,reblogu bu kadar hak etmemişti.

sanırım … ow işte dicek bişe yok

benim görüşüm yobazlar olmasa ülkemizde kadınlarımız/kızlarımız daha özgür olabilir.

oha çok iyi

Adamsın ya!

pembemsikartaneleri:

cabukdeyvidgelmeden:

paranoyakinsan:

dovmeisteyenkiz:

ihavebiglips:

adimtabikimargadegil:

mertaliiakcaness:

muzlugazoz:

Bu yazıyı bir erkek olarak yazıyorum
Sadece anlamaya çalışıyorum.

Nüfusunun büyük çoğunluğunun müslüman olduğu bir ülkede dünyaya geldin
Erkek çocukları “siktir lan versene topumu” derken
Sen “şştt ayıp açma bakayım eteğini” diye uyarıldın
Sınıfta bunaldığında biraz kaykılayım dedin
Karşı sırada eteklerinin altını nişan almış bir erkek bakışı görüp hemen oturuşunu düzelttin
Çıktığın çocukla olay cinselliğe geldiğinde “acaba zevkli olacak mı?”
Sorusundan çok “acaba elalem ne der?” diye düşündün
İşte tam o sırada düğmelerini açmaya çalışan çocuk da “kızım uğraştırma ya nolur”
Diye düşünüyordu ve zevkten başka inan hiçbirşey düşünmüyordu
Sen topluma kitlendiğin sırada o senin kokunla sarhoş olmakla meşguldü
Senin gözünün önüne tanıdıklarının yüzleri gelirken
O biri bile görse vazgeçmeyecek kadar heyecanlıydı
Senin sonraki ilişkilerinde daha önce sevişip sevişmediğini merak eden
Ve belki de bu konuya giren erkekler oldu
Sağdan soldan dedikodu yapılmasından korktun
Birisinin sünneti bile davul zurna düğünlerle kutlanırken
Senin ilk adet görmen utanılacak pis birşey gibi kafana işlendi
Senin bir tek suçun vardı, kadın olmak
Bunu sana söylemeye utanıyorlar, cennet anaların ayağı altında diye zırvalıyorlar
Halbuki sana layık gördükleri sosyal ahlak bu anlattıklarım gibi
Senin halbuki en güzel halin, en özgür halin. Bunu öğrenemediler
Pardon, ben bir erkek olarak konuştum
Aslında söz senin … … !

Alıntıdır

Ben yorumu reblogladim.

helal olsun

Daha önce gördüğüm hiçbir metin,reblogu bu kadar hak etmemişti.

sanırım … ow işte dicek bişe yok

benim görüşüm yobazlar olmasa ülkemizde kadınlarımız/kızlarımız daha özgür olabilir.

oha çok iyi

Adamsın ya!

prayersforpanics:

coldheartwarmblood:

deathcomes4u:

buggy-heichou:

mxydxy:

iraffiruse:

The Quokka

HE POSED FOR A FUCKKJNG SELFIIWE I CANT RIGHT NOWE

IT’S EVEN SMILING WHILE ASLEEP.

Possibly the most harmless creature Australia possesses.

holy shit he is so adorable I WANT 5

fuck 5 I WANT 17

romantikparis:

Coming soon..

Tumblr Mouse Cursors